hej igen!

jo som ni märkt har jag inte bloggat på jätte länge och det är för att jag har inte bra dator hemma och därför har jag spelat på skol datorn och vi va tvungna att lämna till baka den för att vi skulle få nya efter lovet. ny har vi en pytte liten Think Pad men den funkar bra som tyr e. asså det är jätte konstigt för asså vi skulle egentligen få den efter sommar lovet men så blev det ju inte så klar och då fick vi datorn igår i stället! sämst tycker jag. aja nu ar vi datorer igen så nu kan jag bloggaa!! jippie! idag e det ju uppdatering på sso också, vad tror ni att det kommer? isflaket kommer ju säkert att försvinna och jag va intte morse så jag köpa lite innan vi hade lektion igen. snälla sprid min blogg också! puss o kram från mig och ha de bra!! <3<3<3<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicholestarstable.blogg.se

en blogg om spelet starstable.

RSS 2.0