kalkylerna

      j jag har ju inte varit inne så mycket på lovet som jag skrev i förra inlägget men här tänkte jag visa alla fina fjordingar de har att sälja. jag kommer lägga ut kläderna de har att sälja i ett annat inlägg men aja hoppas ni tittar in och snälla sprid mon blogg så en ni änna goa!                                       
 
 
 
      
                                                         
här är fjording nr 1.
lvl 1
köldtålig
kostar:780
 
styrka:4
disciplin:2
snabbhet:0
uthållighet:0
vighet:1
här är fjording nr 2.
lvl 1
köldtålig
kostar:780
 
styrka.4
disciplin:2
snabbhet:0
uthållighet:0
vighet:1
här är fjording nr 3.
lvl 1
köldtålig
kostar:780
 
styrka:4
disciplin:2
snabbhet:0
uthållighet:0
vighet:1 
här är fjording nr 4.
köldtålig
kostar:780
 
styrka:4
disciplin:2
snabbhet:0
uthållighet:0
vighet:1
här är fjording nr 5.
köldtålig
kostar:780
 
styrka:4
disciplin:2
snabbhet:0
uthållighet:0
vighet:1
här är fjording nr 6.
lvl 1
kostar:780
 
styrka:4
disciplin:2
snabbhet:0
uthållighet:0
vighet:1
här är den första fjordingen igen fast i lvl 10
lvl 10
kostar:1425
 
styrka:4
disciplin:2
snabbhet:0
uthållighet:0
vighet:1
detta är tränset som man får med när man man
köper de fina fjordingarna och sadeln och
shabraket kommer här
här är den fina sadeln och
schabraket som man får med
också!
 
hoppas ni gillar detta inlägget och kommentera gärna om några tips eller någon sånt!!
puss och kram och ha en fortsatt bra dag.
jag!
2015-01-16 @ 10:37:31

haha mena kallterna bandar ihop de hel tiden

Tilda Lowstreet
2015-01-16 @ 10:43:59

Bra blogg!
kan du göra ett inlägg om var man kan hitta bra cowboy kläder och bra frissyrer snälla
Med vänlig hälsning
Tilda Lowstreet
och hästarna
Daisyprinces,Skyqueen

Svar: kul att du kom med en ide tilda lowstreet. jag ska försöka hinna med det men vilken färg tycker du?
Nichole Sweethill




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nicholestarstable.blogg.se

en blogg om spelet starstable.

RSS 2.0